Ferieaktiviteter i Bydel Alna sommeren 2024

Sommer_bad

Sommerprogrammet er utarbeidet i samarbeid med bydelen, lokale idrettslag og frivillige organisasjoner. Målet er å gi et godt tilbud til dem som tilbringer sommeren hjemme. Programmet inkluderer sykkelturer, turer i Marka og øyhopping i Oslofjorden. Med et bredt spekter av aktiviteter er det noe for alle aldre og interesser.

Aktivitetene er gratis, så fremt det ikke står noe annet.

Brosjyren er inndelt etter områder i bydelen, slik at du enkelt kan finne aktiviteter i ditt nærområde.

Brosjyren finner du her.

Ferieoversikten er ikke utfyllende, og det kan komme endringer. Man finner også en oppdatert oversikt over sommerferieaktivitetene i Bydel Alnas nye innbyggerapp. Appen gjør det lett å holde seg oppdatert på som skjer i bydelen vår. Den er laget for alle alders- og målgrupper, og du kan velge å motta informasjon som er relevant for nettopp deg.

Den kan lastes ned i App-store eller Google Play.

Er du forelder?

Vi håper at du også kan bidra. Gå en tur i nabolaget og vær en trygg og synlig voksen. Snakk med barna om hvordan de har det, hvor de skal og hvem de skal være sammen med.

Følg med på Bydel Alnas Facebook-side, der vi vil dele glimt fra ferieaktivitetene og ungdommene som har fått
sommerjobb. Ta vare på hverandre og nyt sommeren!