Informasjon til elever og foresatte om uke 21

Flagg Haugerud

Elevene har vært flinke til å følge smittevernreglene, men vi kommer fortsatt til å snakke mye om viktigheten av håndvask og å holde god avstand på skolen og på skoleveien.

I neste uke vil de første kohortene på 9. trinn gjennomføre sine første økter med matlaging i faget mat og helse. Det skal bli hyggelig å se kjøkkenene våre våkne til liv igjen. Her kan du se et lite innslag fra Mat og helse lærer Stig fra hjemmeskoleperioden: Mat og helse 2020. På 10. trinn skal elevene i gang med årets siste prøver i matematikk.

Timeplanene for uke 21 finner dere her:
Timeplaner uke 21 8. trinn
Timeplaner uke 21 9. trinn
Timeplaner uke 21 10. trinn

Vi vil minne elevene om muligheten til å ta kontakt med noen fra skolen hvis dere trenger en å snakke med. På skolens hjemmeside finner dere kontaktinformasjon til alle som står klare til å hjelpe dere.

Vi ønsker alle en riktig fin 17. mai.

Ledelsen på Haugerud skole